Monday, March 24, 2014

Hello spring!

I was wearing: sweatshirt, sunglasses and bracelet - Koton, skirt- my design, sandals-Zara,
bag-Accesorise,necklace-silver from Turkey
Pozdrav dragi moji followeri !:) Moram prvo da se izvinim zbog velike pauze,ali verujte mi,imam opravdanje! Tačnije,nekoliko opravdanja! Pripremam jedan veliki  projekat, kreiram 9 divnih maturskih haljina i to mi oduzima skoro celo slobodno vreme i vreme za spavanje :). Drugi razlog je moj laptop (my precious) koji za malo da sahranim,ali trenutno je na reanimaciji,nadam se da će brzo ozdraviti :) Dobra stvar toga je što sam odmorila od monitora,interneta i počela da treniram. Mnogo se bolje osećam. A treći,a ni malo manji razlog je doškolavanje koje sam upisala i sada moram da učim,provodim se i sve ono što studenti inače rade :))
Čim se popravi moj laptop,obećavam češće postove! :*
Dragana