Friday, May 30, 2014

Prom dresses by D. - Part 1.

Dragi moji, predstavljam vam deo kolekcije maturskih haljina na kojima sam radila prethodnih nekoliko meseci. Modeli su moje Gimnazijalke kojima su haljine radjene i koje upravo u trenutku puštanja ovog posta, uživaju u njima na svojoj maturskoj večeri. Ostale haljine ćete imati priliku da vidite za par dana!



















Dresses:  Dragana Pecovski (fb: Dragana Pecovski, fb page: My dress has character by Deal)
Photographer:  Anja Turanski (fb: Anja Turanski, e-mail : anja.turanski@fmk.edu.rs)
Hair:  fb: Dejan Damian Dejan
Make up:  Dragana Pecovski
Place: Salaš u srcu grada / Sombor


Prvo želim da se zahvalim timu koji je radio na ovim slikama a to su: sjajna talentovana fotografkinja Anja Turanski (fb: Anja Turanski), majstor frizura i jedan od vrednijih ljudi koje poznajem Dejan (fb: Dejan Damian Dejan). Veliko Hvala osoblju Salaša u srcu grada koji nas je lepo ugostio i Beauty studiu Vanilla na svemu. Zatim, mojim krojačicama  koje uvek znaju šta želim i bez čijih zlatnih ruku ovih haljina ne bi bilo. Hvala mojoj porodici i prijateljima koji su mi ogromna podrška, uvek <3

Čekam vaše komentare ;)

Dragana