Tuesday, November 25, 2014

Autumn mix

Moj današnji outfit se sastoji iz nabacivanja garderobe srodnih boja..haha šalim se, mada se iskreno nisam mnogo trudila da sve bude na svom mestu, jer ponekad volim da nosim ono što mi se tog trenutka nosi i ako je u skladu sa temperaturom, naravno. Moje omiljene nove čizme ne skidam od kada sam ih kupila, jer su tople i preudobne. Čim je tu braon boja, mora da se doda i malo maslinaste, zlatne, malo leoparda, kroket čipke, veštačkog krzna... Floppy šešir kamel boje je zamenila vunena kapa koju sam nosila kao dete ( verovatno mi je mama kupila pred polazak na neku školsku ekskurziju s obzirom na njenu debljinu:). Malo sam je redizajnirala sa leptirom od kamenčića i draža mi je od svih novih po buticima!
I hope you like it :)
Do sledećeg posta, D.























Faux fur vest and boots - Zara new collection
Pants- H&M
T-shirt- Stradivarius 
Jacket-no brand
Bag-Docca
Scarf- my design
Beanie - vintage+diy