Saturday, December 29, 2012

I Love Shopping on Sale

Shopping u Portanovi, na svakom izlogu najlepše ime koje svi volimo "SALE"!
Ovaj put sam se najviše zadržala kod kamenčića i ukrasa na majicama. Pored mora  majica sa britanskom zastavom,maskirnih šara i nitni i bodlji pronašla sam dve romantične casual majice u Pull and Bear-u koje  su bile naravno snižene. I kada sam stala u red na kasu, ispred mene je bio niko drugi nego dotični Toni Cetinski! Heh..sad mi je žao što ga nisam uslikala za post :))

I onda dodjoh do izbora košulje...Vođena jednom od pravila uspešne kupovine na rasprodaji "Invest in classics".
H&M... Sve do kase sam držala crnu i belu. Bela sam nekako "ja",a crnu nikada nisam imala pa je izbor ipak pao na nju. Mada, i dalje su mi oči na beloj :)

U H&M-u sam pronašla i metalik jeans kojima nisam mogla da odolim i odlično se uklapaju uz tu crnu košulju sa ukrasom na kragni.


I tako se moj shopping završio sa 4 stvari za manje od 50 eura. Operacija uspešna!

Till the next time..

xoxo, D.