Monday, December 2, 2013

Blog sale by D.

Bliže se praznici pa sam rešila da vam obradujem ponudom haljina koje sam ja dizajnirala i uglavnom sam ih jednom ili dva puta obukla i to je za mene to:) Velika je šteta da vise u mom ormaru,zato ako vam se neka svidi kontaktirajte me u inbox  ovde!

1. Moja omiljena "princess dress"- Haljina koju sam nosila na venčanje posle ponoći.  Iz 2 dela je,može da se nosi posebno.Suknja je od tila-napred kraća,nazad duža (ide odlično i uz jeans kosulju ili dzemperak i veliku ogrlicu;)). Informacije o ceni u  inbox moje fb stranice.

2.  "Red wine"- Haljina je od svile, sa pojasom od 4m (može da se skida pojas) 4.000 rsd



 3. Streč haljina 3.500 rsd

4. Streč svila+čipka 3.500 rsd


5. Haljina od streč tila 3.000 rsd

6. "Big bow" haljina 2.000rsd


7. Haljina sa zlatnim detaljima, 1.900 rsd


8. "Little black dress" 2.000 rsd

9. Bluza od muslina sa šljokastom kragnom 1.000 rsd

 Dragana