Tuesday, January 13, 2015

Navy

Dobro došla 2015., zbogom 2014.!
Prvo želim da vam poželim bolju i srećniju godinu od prethodne! Napravila sam malu pauzu sa postovima, jer dok pada sneg  ja sam ušuškana u kući. Nisam imala ambicije da se slikam  na -17 :) Volim modu, pazim šta kombinujem, ali zaista ne mislim da niske temperature to dozvoljavaju i to prosto tako i treba da bude. Nisam rob mode. Perjana topla jakna, krznene ravne čizme, šal i kapa su obavezni u ovim mesecima, bili oni u trendu ili ne :)
Danas je bio divan sunčan dan. Obukla sam duboke farmerice koje sam dugo tražila i konačno našla odgovarajuće, kratki dzemper sa ušivenim ukrasima, kožne čizme preko kolena, novi šešir koji sam ugrabila na sniženju u P.S.-u i Monsoon kaput od brokata koji imam već par godina.







coat - Monsoon// jeans-Janine denim//hat-P..S..fashion// sweater-3rd by Vanquish// boots-Bata//bag-H&M